Sorry, but you are looking for something that isn’t here.

На връх рождения ден на WordPress – критика. Sorry, but you are looking for something that isn’t here или надпис на български: такова животно нема – това често ми показва wordpress от няколко дни когато се опитвам да отворя коментари или самите постове. Показвал ми го е и друг път, но много по-рядко. Някой знае ли какъв е проблема?

11 Responses to “Sorry, but you are looking for something that isn’t here.”


  1. 1 ANGUA май 27, 2008 в 1:34 pm

    и ние имаме същия проблем. Писахме във форума и на съпорта – засега нищо.
    драсни във форума (вкл. урл), барем имат повече примери за проблема…
    ние лично имаме проблем с Категориите най-вече, писали сме в „темата“ във форума categories don’t work.
    май проблемът е езиков – основно БГ и гръцки засега :)

    П. С. Па ако има нещо – дай знак – благодарско за което :)

  2. 3 Daggerstab май 27, 2008 в 3:17 pm

    По мои наблюдения се получава в блогове, които са на език, кодиран по UTF-8 и които го използват в адресите на постовете (моите адреси са на латиница и нямам такива проблеми). Изглежда истинския URL на постовете е с пълното им заглавие, докато неработещите връзки го орязват до пръвите N знака, където N е някъде над 100.

  3. 4 Апостол Апостолов май 27, 2008 в 3:57 pm

    Проблемът е следният: „На харизан кон зъбите не се гледат!“

  4. 5 Val май 28, 2008 в 4:38 pm

    ха-хааа, апостол май добре го каза, но все пак като е харизан, поне да може да ходи в тръс, нали?
    и мен ме дразнят тези съобщения, Ал. Мисля, че Daggerstab е прав, но аз лично не мога да дам обяснение – както неведнъж съм казвала, хич ме няма в тия работи…

  5. 6 Аngua май 28, 2008 в 8:45 pm

    Здравей, не видях да си писал в темата във форума, но така или иначе проблемът е затворен. Ако още имаш грижи, ще се наложи да я намериш и да я прочетеш (темата), защото там има адрес, на който да заявиш, ако не се е оправило всичко. Причината е, че блоговете се коригират РЪЧНО – горките хора…

    Уф, малко объркано стана, но това е от жегата :)

  6. 7 albinos май 29, 2008 в 11:39 am

    Ръчно? Wow това все пак е wordpress. :)

  7. 8 albinos май 30, 2008 в 11:25 pm

    Написах им оплакване и те ми отговориха по мейла, че проблема е решен. Да видим, няма да ги оставя намира, ако не го оправят!

  8. 9 vorbis юни 2, 2008 в 3:19 pm

    И аз имам същия проблем от няколко дни! :(
    Бихте ли дали линк темата във форума на WordPress, защото не мога да я намеря. Или мейла, на който да пиша за оправяне на проблема.

  9. 10 albinos юни 2, 2008 в 7:44 pm

    И аз не я открих, сигурно са я изтрили. Цъкни в таблото на support отдолу се появява едно поле попълни горните редове с адреса на блога си и твоя мейл и отдолу опиши проблема. Аз така направих и след час получих този отговор:

    Hi there,
    I put a fix through that should resolve your problem.

    Best,
    Anthony
    Automattic | WordPress.com

    Екипа на уърдпрес реагира бързо, за часове ми оправиха този проблем.
    Успех и на теб!

  10. 11 vorbis юни 4, 2008 в 6:40 am

    albinos, благодаря ти. Писах им и в рамките на 1 час ми отговориха, че проблемът е решен. :)


Вашият коментар

ЛЮБИМА МИСЪЛ:

Не е самотен този който си няма никого, самотен е този който не знае да обича!
май 2008
П В С Ч П С Н
« апр   юни »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
Creative Commons License
Произведението произведение ползва условията на Криейтив Комънс договор. Photobucket Tyxo.bg counter Блогосфера
Wikipedia
Locations of visitors to this page Site Meter website counter

Blog Stats

  • 1,042,963 hits

Flickr Photos

Songs of my city

More Photos

ЛЮБИМА МИСЪЛ:

Не е самотен този който си няма никого, самотен е този който не знае да обича!

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

