Съвпадения или не?

huoy.jpg

Тази нощ сънувах че се карам с една моя роднина с която никога не съм се карал и не съм имал конфликт, а също така много рядко се чувам или виждам с нея. В съня се карахме ожесточено, а след това сънувах друг сън в който изпадах в неловки ситуации. На сутринта докато си проверявах пощата телефона звънна и когато вдигнах за моя голяма изненада същата роднина проговори от слушалката, като искаше някакви телефонни номера, които й дадох. И ако това ви се струва обикновено съвпадение то следната случка, която ми разказа една готина мацка ще ви хвърли в дълбок размисъл или в известна доза скептицизъм.

Да наречем въпросното момиче Айа. Айя наскоро пътувала в обикновено такси и всичко било наред, единствено шофьорът на това такси изглеждал странно – бил с мургава сбръчкана физиономия – една дума може да се каже че е бил грозен човек, който се обръщал към нея в трето лице – момичето това, момичето онова… Говорили си известно време общи неща докато по едно време й казал да спре цигарите за да не изглежда като него след време. От личен опит споделил че от много време пушил цигари и знае ефективен начин, който ще помогне на Айя да се отърси от вредния порок. Айя попитала какъв е този начин и той казал да си купи три кила лукчета и да си носи от тях постоянно в джоба, като ги сложи в празна кутийка от цигари, а също така да си купи и ядки. Когато й се допушело да бръкне в единия джоб и да си вземе лукче от кутията, после да похапва и ядки и така до изчезването на желанието и да пуши. Това й прозвучало доста налудничаво, което е нормално за един обикновен човек и тя си задала въпрос мислено дали този човек е пиян или е психично болен, въпреки че от дъхът на шофьора не се усещал мирис на алкохол и шофирането му било адекватно.

Докато пътувала в таксито Айя си мислела за последната нещастна връзка и за гаджето си с който е много болезнено скъсала наскоро. Не си спомням коя точно зодия беше мацката, но да речем че е зодия риби, а бившото й гадже – зодия лъв.
Изведнъж таксиджията спрял таксито и се развикал:

„Рибката трябва да спре да гони лъвчето защото то е голям боклук, рибката трябва да продължи напред да върви в живота.“

След това е изрекъл думи описващи човека с когото е била и каква е била ситуацията, само че по заобиколен начин. Айя останала шокирана как така един човек когото за първи път в живота си вижда знае какво чувства тя в момента и описва бившият й. По думите й той е познал зодиите и на двамата, името на екс партньора й, проблема във връзката им. След тези думи настъпило мълчание. По едно време Айя го попитала дали не е паднал ангел, а той само се усмихнал и продължил да мълчи, така до слизането й от таксито.

Замислих се и на мен преди време ми се бяха случили 2 подобни случки. Един следобяд си вървях по Витошка и си мислех по кой маршрут да стигна бързо до определено място, когато един човек мина покрай мен и каза на глас името на улицата която водеше до това място и по които наистина можеше да се стигне по-бързо. Вторият случай беше когато с майка ми бяхме тръгнали до ДСК в един леден зимен ден. Заобикаляхме по някои улици защото едни от тях бяха затворени и аз в тогава си мислех да не би да ги хванем в обедна почивка и да се наложи да ги чакаме. Покрай мен мина един човек и промърмори: Не почиват още., което ме хвърли в шах – получих някакъв отговор от съвсем случаен човек, когото нито съм питал нещо, нито познавам и едва ли не ми е прочел мислите.

След време си говорехме с приятели за свръхестествени неща и се сетих за тези две случки. Разказах ги и една позната каза че това не е случайно и че всъщност висшата сила, наречена бог предава едва ли не такива съобщения чрез психично болни хора, които от своя страна не осъзнавали какво казват и защо го казват. Тук има някаква логика понеже аз съм вярващ (не религиозен) човек и аз вярвам във всякакви чудеса и явления невидими от човешкото око.

За мен съществуват много такива неща, които все още не са открити и изследвани от науката и за които мисля че един ден ще се докаже че съществуват.

На страницата Екстри вече има материал!!!!

1 Response to “Съвпадения или не?”



Вашият коментар

ЛЮБИМА МИСЪЛ:

Не е самотен този който си няма никого, самотен е този който не знае да обича!
май 2007
M T W T F S S
« Апр   Юни »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
Creative Commons License
Произведението произведение ползва условията на Криейтив Комънс договор. Photobucket Tyxo.bg counter Блогосфера
Wikipedia
Locations of visitors to this page Site Meter website counter

Blog Stats

  • 1,311,677 hits

Flickr Photos

Crepusculum excelsis

Още снимки

ЛЮБИМА МИСЪЛ:

Не е самотен този който си няма никого, самотен е този който не знае да обича!

