Равносметка за 2007 година

Днес е последният ден на 2007 година. Това е и денят за равносметка в които някои хора мислено се връщат и анализират изминалите 364 дни от своето битие и си вадят изводи и поуки от действията си и случките които са им се случили. Няма да пиша надълго и нашироко за всичко което преживях и ми се случи през тази отминаваща година. Ще пиша, че общо взето тази година беше много добра. Запознах се с много хора, посетих хубави места, работих интересна работа и имах голямо вдъхновение, като създадох този блог и още един. Разбира се лошите неща също имаше, но не може да има само хубави.

Сред лошите неща мога да причисля раздялата с така наречените ми най-добри приятели, с които следващата година щяхме да празнуваме 10 годишен юбилей откакто се познаваме, но така е в живота… Времето отсява хората които истински те обичат и на които можеш да разчиташ за всичко. Времето оставя до теб само истинските съмишленици и братя по душа. На така наречените ти „добри приятели“ сваля маските и в даден момент виждаш истинската им, реална същност. И разбираш какво са целели и какво са ти мислели, с действията им и думите им. Но както и да е, счупената стомна не става пак такава каквато е била преди да бъде счупена, така е и с приятелството. Научих се да понасям неочаквани удари под пояса и научих се да избягвам очаквани забивания на нож в гърба. Не, че вече нямам доверие в хората, напротив вече си изградих представа за това какво мога да очаквам от даден човек, а усещането ми за това дали човека е искрен и какво мисли се засили и вече действа.

Важното за мен което трябва да се знае е, че отдавна спрях да мразя хората, които са ме преебали. Тези хора просто ги игнорирам и избягвам, защото ми носят душевен дискомфорт, а и вече са ми ненужни, понеже на няколко пъти  доверието в тях ми е падало изцяло. Важното е човек да не таи омраза в сърцето си, защото тя го гризе отвътре и му носи болести, любовта е най-простият и широко разпространен универсален лек, които прави с хората вълшебства. Стига те да го пожелаят…

И накрая искам да благодаря на всички читатели на този блог, попаднали случайно или не. Без вашата активност този блог нямаше да е същият, какъвто е сега. Пожелавам ви една нова много успешна, плодотворна нова година, изпълнена с здраве, мир и любов. Нека отворим сърцата си за нови предизвикателства, нека правим добрини и нека в нас пламъка на човещината не угасва.

3 Responses to “Равносметка за 2007 година”


  1. 1 vanilla януари 5, 2008 в 12:05 am

    Съжалвам, че е трябвало да се разочароваш от приятели. То е 1 от най-тежките неща според мен. Но знаеш ли, на мястото на всяко нещо, с което се разделяш, идва нещо ново. Просто природата не търпи „празни пространства“ :). Така че пожелавам ти онова, което ще влезе в живота ти, да е добро и истинско!!

    Like

  2. 2 albinos януари 5, 2008 в 8:51 am

    Мерси много за пожеланието! Дано всичко си дойде на място 🙂

    Like

  3. 3 morch януари 23, 2008 в 6:08 pm

    Аз търсих един друг стар пост, но този ми привлече вниманието. И аз съм се разочаровал по подобен начин, вероятно отново ще се сблъскам с това, но с времето съм станал „неебателен“ и „егоистичен“ а това в тези ситуации е добре! И все пак е кофти тръпка и продължавам да вярвам в истинското приятелство!
    Хайде ’08 да е по-добра от старата и мн мн funn с новите ти приятели! 🙂

    Like


Вашият коментар

ЛЮБИМА МИСЪЛ:

Не е самотен този който си няма никого, самотен е този който не знае да обича!
декември 2007
П В С Ч П С Н
« Ноем   Ян »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
Creative Commons License
Произведението произведение ползва условията на Криейтив Комънс договор. Photobucket Tyxo.bg counter Блогосфера
Wikipedia
Locations of visitors to this page Site Meter website counter

Blog Stats

  • 1,358,028 hits

Top Clicks

    ЛЮБИМА МИСЪЛ:

    Не е самотен този който си няма никого, самотен е този който не знае да обича!

