Незавършени сезон 2

„Traveler“ (2007)

„The Lost Room“ (2006) (mini)

„Surface“ (2005)

„Invasion“ (2005)

„Drive“ (2007)

Все любими и незавършени сериали. Наскоро JU написа един пост как се е чувствал мазохист, че гледа все незавършени сериали, еми точно така се чувствам и аз. Пускат няколко серийки на готин и зарибяващ сериал, след това му спират кранчето на бюджета, къде от псевдоморал, къде от зла конкуренция или от настъпване на мазола на американското правителство. Хайде ако Surface и Invasion наистина има вероятност да имат нисък рейтинг, то останалите три не ми се вярва да нямат голям успех сред американската аудитория. Сега гледам са спрели снимките на най – любимият ми от всички направени до сега докторски сериали „Nip/Tuck“ (2003). Кръцни/срежи е заковал на 12 епизод в петия си сезон, останалите 10 епизода за сега нямат ясна съдба.

8 Responses to “Незавършени сезон 2”


  1. 1 Калоян К. Цветков май 25, 2008 в 11:39 am

    Хм, „The Lost Room“ не е на сезони, то е мини-серии. 3 серии, и всичко си завърши много ясно. Това че си оставиха един полуотворен финал не означава че непременно ще има продължение. Поради същатата причина един приятел си мисли, че и Беоулф ще има продължение, заради начина по който свърши 😉

    Like

  2. 2 ju май 25, 2008 в 7:03 pm

    За The Lost Room … наистина това не е сериал, а мини серии. Но след последната серия имаше реклама, че до някой месец започва 1-ви сезон сериал продължение на темата. Имам такива спомени, но не съм 100% сигурен 🙂

    Like

  3. 3 Светла май 26, 2008 в 12:10 am

    Аз не съм от осведомените за бъдещето на тези сериали, но се чувствам споделена и от подбора и от дразненията свързани с продължението на и на мен любимият…
    До такава степен се ядосах на гореспоменатия трик, че колкото и да ме гложди…, не започвам да гледам незавършен сезон.
    Това само по себе си не оправя нещата :)))))))
    Поздрави!

    Like

  4. 4 albinos май 26, 2008 в 9:29 am

    Натрупаха се няколко завършени сезона на известни сериали, които не са спирали, така, че вече незавършените са на заден план. Поздрави и от мен 😉

    Like

  5. 5 Надя май 26, 2008 в 9:53 am

    мдам, и мен ме хвана много яд на Drive, страшно ми хареса и нъц…

    другото на което се дразня е като спрат да излизат преводите пак на някой готин сериал по средата. Явно ентусиастите все повече намаляват.

    Like

  6. 6 albinos май 26, 2008 в 11:14 am

    Или пък като пуснат в сезона рипнат епизод, които изисква някакви нови кодеци, които трябва да търсиш за да ти се отвори в някой от плеърите. Имало е и такива случаи.

    Like

  7. 8 Devil_mc февруари 3, 2010 в 2:03 am

    John DOE,SURFACE,TRAVELER…..Яд ме е за тези филми бяха изключителни 😦

    Like


Вашият коментар

ЛЮБИМА МИСЪЛ:

Не е самотен този който си няма никого, самотен е този който не знае да обича!
май 2008
П В С Ч П С Н
« Апр   Юни »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
Creative Commons License
Произведението произведение ползва условията на Криейтив Комънс договор. Photobucket Tyxo.bg counter Блогосфера
Wikipedia
Locations of visitors to this page Site Meter website counter

Blog Stats

  • 1,338,580 hits

ЛЮБИМА МИСЪЛ:

Не е самотен този който си няма никого, самотен е този който не знае да обича!

