Вече стана модерно кастинги, организирани от някои медии да карат бъдещите участници в тях не само да пращат по няколко смс-и за да се регистрират, но и преди това да ги задължат да купуват определени продукти на чиято опаковка имало уникален код за участие. Някои биха казали, че това е проява на лош вкус, други пък биха отбелязали, че е хитра бизнес стратегия, а аз бих казал, че това е проява на неуважение от страна на медията към аудиторията си, като печели от тях по този начин. Ето как може да участва младеж за едно място като тв водещ в един такъв кастинг:
# Изпрати SMS (цена 0,60 лв. [не е ясно с или без ддс?]) на кратък номер ****, като изпишеш уникалния код, разположен в опаковката на (кроасан) . За целия кастинг използвай регистрация от един мобилен номер. Това ще направи твоята регистрация уникална.
# Ще получиш отговор, потвърждаващ успешната регистрация в кастинга;
# Изпрати втори SMS, в който трябва да посочиш трите си имена. В SMS-ите използвай само латински букви;
# Ще получиш SMS, потвърждаващ успешната регистрация на името ти;
# Изпрати трети SMS, в който трябва да посочиш града, където искаш да участваш в кастинга….
„Биг брадър“, „Сървайвър“, Мюзик айдъл и „Пей с мен“ също можеха да приложат същата тактика, при това много по печеливша… Но добре е, че за сега това не го правят.
_____________________________________
предишно: Сенки (2007)
Публикуван на 22.06.2008 11:47 am в
AVANGARDISCO 2
0 Responses to “Купи, плати за да участваш”