Междублогова комуникация

„в блогосфера:
някакъв господин се бои неистово, че светът (неясно защо) копнее да привлече вниманието му и той възнамерява да се бори с това посредством спамфилтър.“ http://www.rmarkova.com/blog/?p=394

Извинявайте г-жо Маркова, че веднъж коментара Ви беше задържан няколко часа заради тоз проклет анти-спам филтър, наречен aksimet (открил 1 077 спам коментари откакто е инсталиран). Оправих настройките му (за което благодаря, че ме подсетихте), които не бяха пипвани, откакто създадох този блог (настройките не съм ги правил аз, те автоматично ми бяха сложени). Истината беше, че задържаше коментари които съдържаха три или повече линкове. Вие пък си ми го върнахте още по-жестоко – опитах се да се регистрирам във вашия блог за да напиша няколко коментара, но системата не ми отговаряше с и-мейл, за това каква парола да ползвам, да се логна и така аз се отказах. Чудя се от какво пък вие се боите така неистово, та задължително при вас трябва да се регистрира човек за да напише мнението си? (надявам се, че сега не звуча, като онези от политбюро :)))

8 Responses to “Междублогова комуникация”


  1. 2 *bpm fanboy юли 14, 2008 в 10:02 am

    laina markova = epic fail

    Like

  2. 3 Longanlon юли 14, 2008 в 10:19 am

    неколко пъти се опитах да чета какво е написала госпожата, щото понякога вкарва интересни заглавия… ама с тоя ситен шрифт и разпилян стил на писане, ше ме извинява

    махнал съм й чавката и вече не ми се показва в блогосферата (тя и още две дузини досадници де 🙂 )

    Like

  3. 4 един пор юли 14, 2008 в 11:03 am

    Бе, не се занимавай с тая, тя не е редовна. Каква врява дигна покрай матурите, оттогава ми се драйфа като я видя в rss-а си. То бива да търсиш внимание в интернет, ама много станаха недооценените гении вече.

    Like

  4. 5 albinos юли 14, 2008 в 12:15 pm

    Имах предвид, че се се опитвах да се регистрирам в нейния блог преди една, две седмици, не по повод новия пост.

    Like

  5. 6 rahenna август 19, 2008 в 8:57 pm

    хахахаха. какви нещица си бъбрели интернет-неудачниците по мой адрес.
    bpm fan boy навярно е някой от множеството епични, масивни издънки на тази общност. която за разлика от мен престана да съществува и нищо хубаво не роди, нито нещо спечели, но все още зверски се пъне по блогове.

    @albinos
    видях че си се регистрирал, какъв ти е проблемът с мен така и не разбирам?

    Like

  6. 7 goth август 20, 2008 в 3:25 pm

    хаха, мишки недобити. тва там под *.bpm fan boy да не е пишман журналистката eneya която разсмива половината интернет, но се репчи анонимна на големите?

    Like

  7. 8 albinos септември 10, 2008 в 3:13 pm

    @rahena проблема е, че не получих парола с която да влизам в блога ти въпреки няколко неуспешни опита.

    Like


Вашият коментар

ЛЮБИМА МИСЪЛ:

Не е самотен този който си няма никого, самотен е този който не знае да обича!
юли 2008
M T W T F S S
« Юни   Авг »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
Creative Commons License
Произведението произведение ползва условията на Криейтив Комънс договор. Photobucket Tyxo.bg counter Блогосфера
Wikipedia
Locations of visitors to this page Site Meter website counter

Blog Stats

  • 1,293,144 hits

Flickr Photos

Shoal     HMM!

Още снимки

ЛЮБИМА МИСЪЛ:

Не е самотен този който си няма никого, самотен е този който не знае да обича!

