Не разбрах

Извинявайте, че отново пиша за този проблем, но негативните настроения които бяха тези дни, спрямо мен в блоговете от факта, че съм написал в блог, лош коментар за Тишо ли са? Да признавам си сбърках, че реагирах прибързано, не беше честно. Извинявам се и на тези с които не си пиша по icq-то и скайп (изясних се защо), но защо бях въвлечен в някакъв изкуствен скандал? На някого навредил ли съм му сериозно с нещо написано или направено от мен? Не разбрах какво всъщност стана. Хубаво бяхте искренни към мен, не ви се сърдя, но трябва да има сериозна причина да реагирате така. Искам да разбера действително за какво съм виновен, за да видя къде съм сбъркал и с кого трябва да се разберем за някакъв  проблем. Знам, че не всички ме харесвате и това е нормално, но разберете измъчвам се от факта, че нещо за мен се премълчава и се трупат още негативни емоции. Кажете има ли неща, който трябва да изтрия в блога си и какво нередно нещо съм написал в тях.  Ако ви дразни факта, че пиша по често тук, ще намаля емисиите излъчвани от генератора и ще пиша със задна дата. В блога съм писал моето лично мнение за неща които са ми харесвали, и за такива които не са, без да налагам мнението си агресивно и от позицията на автор на блог.

6 Responses to “Не разбрах”


  1. 1 rahenna декември 15, 2008 в 1:15 am

    не е чак толкова лошо отношението към теб. на твое място щях да отида да покарам кънки на ариана. малко падане по гъз на леда прави духа устойчив.

    Like

  2. 2 nin декември 15, 2008 в 6:10 am

    Не следя кавгата с теб. Спомням си смътно нещо само.

    В най-добрите български традиции ти давам непоискан съвет.

    Тия хора, с които нещо не се разбирате, ако ги познаваш на живо се разберете на живо.

    Ако не ги познаваш, според мен много се вживяваш. Интернет общуването като аксиома предполага някаква дистанция. Какво толкова се връзваш! Какво има толкова да губиш? Репутация? Каква е тази репутация всъщност? Приятели? Дали са ти приятели?

    Вярно може и да има кофти резултати един такъв скандал, ама в БГ Интернета не ми се вярва все още.

    Like

  3. 3 mname.org декември 15, 2008 в 10:28 am

    Деградирате всичките към IRC кавгите от миналия век. Като малките деца ..

    Like

  4. 4 Eneya декември 15, 2008 в 12:57 pm

    По-скоро дойде от самият факт, че ти задълба въпроса.
    Не друго.
    И хайде стига сте го коментирали.

    Like

  5. 5 albinos декември 15, 2008 в 11:26 pm

    За какво съм задълбал въпроса. На никого не съм навредил в личен и професионален план!

    Like

  6. 6 albinos декември 15, 2008 в 11:28 pm

    Никой не ми дава никакви обяснения от какво дойде този скандал!

    Like


Вашият коментар

ЛЮБИМА МИСЪЛ:

Не е самотен този който си няма никого, самотен е този който не знае да обича!
декември 2008
M T W T F S S
« Ноем   Ян »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
Creative Commons License
Произведението произведение ползва условията на Криейтив Комънс договор. Photobucket Tyxo.bg counter Блогосфера
Wikipedia
Locations of visitors to this page Site Meter website counter

Blog Stats

  • 1,294,076 hits

Top Clicks

Flickr Photos

NOCTURNE

Още снимки

ЛЮБИМА МИСЪЛ:

Не е самотен този който си няма никого, самотен е този който не знае да обича!

