Голямо недоразумение!

Моля да не бъда нападнат с празни и пълни бутилки, запалими течности и разни други с червен цвят 🙂 Разбрах от къде идва проблема 🙂  Преди известно време написах коментар в блога на Елена Кодинова в статията:  Разобличете комисионера журналист!. Изказах мнение, което беше толкова прибързано и без умисъл, че се оказа, че съм направил най-абсурдната и непростима грешка, допускана някога в моя живот. За това толкава много страдах и се тръшках, чудих се, защо блоговете които чета и преглеждам пишат странни коментари.  Коментара ми беше много повърхностен:

Много верен и изчерпателен текст. Аз също съм на мнение, че в медиите работят подкупни хора, които са лесно манипулируеми. Даже забелязвам, че в медийното пространство не се канят обективни журналисти. Ако реша да напиша нещо по въпроса, мога ли да сложа линк към този текст в блога си?

погледнах от торентите биг брадър и се изумих!

Не съм визирал никого! Просто чета вестници, които родителите ми купуват и които същите ми разказват за политическите и коментарни предавания, които гледат по телевизията, бла, бла, бла. Чета публицистика, новини и коментари, най вече по интернет за това какво се случва. Никоя от главните медии, които са се взели на сериозно не съм имал в предвид! Исках да напиша статия за това как в медиите се канят хора, които според мен са с определени политически пристрастия, не изказват обективно мнение (не исках да цитирам имена) или се наемат млади журналисти, които са готови на всичко, само и само да бъдат такива и за да се облагодетстват по някакъв начин. Да станат известни имена,  без да залагат на политическата си безпристрастност и професионализъм. Извинявам се на медиите, които са се припознали и на всички останали лица! Исках да сложа линк към статията на Елена Кодинова за да провокирам читателите и да прочета мнението им!  Направих ужасна грешка и това е самата истина! Моля ви не ме съдете, защото се подадох на емоция свързана с определени блогъри и реални хора. Нямам зла умисъл и за това понякога съм много наивен, а наивноста, граничи с глупоста, само, че първото е в резултат на утопия, че в човека има винаги искреност, лоялност и съпричастност. Дойде и подозрението, че моя стара и биша приятелка е направила големия скандал за да си ми върне за това, че приключих тежкото си приятелство  с нея (никак не е изключено и това). За това плаках и за това написах поста, които изтрих, защото отново много грешно се интерпретираше трагичната случка, която преживях преди време и в която определено нямаше скрит подтекст!

Peace & Sorry!!!

13 Responses to “Голямо недоразумение!”


  1. 1 albinos декември 17, 2008 в 3:48 am

    Статията в блога ми за виното не е просто копи – пейст, ами е микс, коктейл, манджа с грозде, гювеч – копи-пейст т.е компилирана статия от няколко източника (ама това е преди да вляза в б(л)огосферата). Така, че обидените нека пишат, за да трия поста, нарушаващ, б(л)огърските ми права 😉 🙂

    Like

  2. 2 rahenna декември 17, 2008 в 4:13 am

    линкът към статията не работи. ценна статия! как така съм я пропуснала.

    Like

  3. 3 longanlon декември 17, 2008 в 9:23 am

    човече, айде стига мелодрами ебаси 😦

    Like

  4. 4 Комитата декември 17, 2008 в 11:51 am

    Нищо не разбрах, защо от оня глупав коментар се е получила катастрофа. И какво общо имат торентите на Биг Брадър. Това някакъв SEO експеримент ли е

    Like

  5. 5 roderik декември 17, 2008 в 1:23 pm

    Споко братле… ти си точен и блога ти е як… не се кахъри за глупости – на всеки се случва да напише някоя дивотия в момент на умопомрачение – не си го слагай на сърцето, а продължавай да си изразяваш мнението и да си пишеш за живота от нещата 😉

    Like

  6. 6 albinos декември 17, 2008 в 5:00 pm

    Не се е получила катастрофа. Торентите нямат нищо общо, просто има недоразумение.

    Like

  7. 7 Desislava K. декември 18, 2008 в 1:35 pm

    Аз сега ще се включа най-неподготвена!!!
    Изобщо нямам идея за какво става въпрос – може да ме плюете на воля, колкото Ви се иска! 🙂
    Но знам едно, когато авторът на този блог (когото очите ми не са виждали никога) реши да заминава на море, беше така мил да попита: „Да пиша или да спирам-вие решете!?“ Може да е имал скрита мисъл в това, не знам!
    Но му прави чест,че изобщо попита! Защото в интернет пространството има индивиди, които се взимат на сериозно и много често пишат глупости,но никога не питат:“абе има ли смисъл?“.
    Не искам да подклаждам огън, до който не съм стояла поне да се грея, а най-малко запалила, но нека не забравяме,че всички грешим много! Ако на някой,нещо не му харесва, спрете да го ползвате!!! И ако нещо много Ви е обидило, обяснете се веднъж!!! Всички други (продължителни) реакции се наричат-чиста злоба!
    А на автора-още тогава, когато попитахте Ви писах,че на мен ми харесват 70 % от статиите Ви! Моето мнение не е миродавно, но е честно!
    Успех и не спирайте!

    Like

  8. 8 Deltalink декември 18, 2008 в 1:47 pm

    Аз също не схванах в какво се състои цялата драма, но също чета тук и не смятам да спирам. Дано самият автор прецени, че четат не само блогъри и изясни на останалите за какво става дума. Не от любопитство – просто блогът е в пространството, което означава, че всички могат да бъдат запознати.
    И вероятно, да дадат по някой и друг съвет. Повече глави мислят по-умно, нали? Понякога, де. 🙂

    Like

  9. 9 albinos декември 18, 2008 в 11:37 pm

    Благодаря ви на двамата!
    @Desislava K. няма да ви плюя разбира се. Може би в лицето на читателите на този блог изглеждам прекалено високомерен и горделив, но не е така. За проблема просто усещам, че го има и се опитвам да го изчистя с някого или някои.

    @ Апостолов извинявайте за рязкото изказване от мойта страна. Нищо лично против вас, просто като съм ви чел някои коментари съм виждал как си противоречите, но пък повечето ме развеселяват 🙂

    Like

  10. 10 Desislava K. декември 19, 2008 в 11:50 am

    На мен не ми изглеждате никак високомерен! 🙂 А за плюенето имах в предвид тези, с които явно имате проблем, а не Вас!
    Весела Коледа 🙂

    Like

  11. 11 albinos декември 20, 2008 в 12:22 am

    Определено няма да са ми весели празниците, но много ви благодаря за пожеланието!

    Like

  12. 12 pointlesspring януари 9, 2009 в 4:09 pm

    Честита Нова Година! Да гледаш много хубави филми и да пишеш още по-хубаво за тях, както и да правиш всички интересни неща, които искаш и за които не ти е стигало времето през миналата!
    Аз отдавна не съм се мяркала из блоговете и какво беше учудването ми, когато влизайки тук да потърся нещо интереснто за четене/гледане, попадам на цели ДВА поста, в които се извиняваш на някакви анонимни читатели и то, неясно за какво. Много се изненадах!
    Първо прочетох статията на Елена Кодинова – чудесна е, не разбирам защо се срамуваш от коментара си под нея. Напоследък имам повече досег с медии и журналисти от преди и за съжаление виждам само верни неща в тази статия. Толкова верни, че човек изобщо да се откаже да се занимава с медии, уви!
    Що се отнася до негативите към теб – ако толкова държиш на мнението на тези хора, най-добре да се разбереш лично с тях, ако пък не ги познаваш и това са просто виртуални минувачи (като мен) – какво ти пука, човече?!?! Не може всички да те харесват, още по-малко пък такива, които не те и познават!
    Аз обичам да се отбивам тук, защото навирам интересни и вдъхновяващи неща, виждам има и други като мен, останалите, на които си крив за нещо, като изобщо не искам да задълбавам в ситуацията – прав им път, интернет е свободно пространство, да пишат и четат другаде.
    Не се връзвай толкова на анонимни обиди, не позволявай виртуалният ти свят да контролира истинския с негативни емоции и тревоги!
    Успешна година и сори, че писах толкова много, но наистина се възмутих сериозно! :)))

    Like

  13. 13 albinos януари 10, 2009 в 11:14 am

    pointlesspring Благодаря ти за пожеланията и съветите и много се радвам, че наминаваш понякога тук 🙂 Честита Нова Година! Пожелавам ти постигане на целите ти и много здраве и благополучие във всяко едно отношение!

    Like


Вашият коментар

ЛЮБИМА МИСЪЛ:

Не е самотен този който си няма никого, самотен е този който не знае да обича!
декември 2008
M T W T F S S
« Ноем   Ян »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
Creative Commons License
Произведението произведение ползва условията на Криейтив Комънс договор. Photobucket Tyxo.bg counter Блогосфера
Wikipedia
Locations of visitors to this page Site Meter website counter

Blog Stats

  • 1,295,234 hits

Flickr Photos

It's A-peeling To Me

Още снимки

ЛЮБИМА МИСЪЛ:

Не е самотен този който си няма никого, самотен е този който не знае да обича!

