dance club cez

is

Преди няколко години исках да напиша критична и осъдителна статия за електроснабдяването, дирижирано от чешки корени, засадили се и здраво и на дълбоко,  вкопали се в родното ни отечество. Текстът, които исках да напиша беше със заглавие – изЧЕЗвайте или изЧЕЗни. Тази вечер отново беше  дискотека. Електричеството ту се гасеше, ту се палеше, в продължение на 30 минути. А това е с години, откакто чез са на родна почва. Нямали сме по почти пет часа ток, сякаш ме в миналите години на режим. Денс клуб чез ми повреди компютър и телевизор. За компютъра не можах да си взема обезщетението за поправка, защото  имало изискване да се подаде молба в рамките на три дни, но след като развалиха телевизора ми реагирах бързо и ми изплатиха ремонта. За уточнение центъра от които  се получават жалби се намира в Плевен. Така де да продължа, парите за ремонта си ги получих с много мъки и с голям зор. Ходих с месеци да пиша описание на проблема. Как, кога и какво му има.

Когато решиха да ми платят щетата, нанесена от чезовците стана грозно. Чаках месеци да ми преведат на банкова сметка парите, но така и не ги превеждаха. Една от служителките ми казваше редовно да идвам при  тях, там където съм подал жалбата и да питам за датата на превод. При последното питане шефката на отдела ми се развика, че и писнало от мен да ги разпитвам и тревожа и че когато си искат тогава могли да ги преведат парите. Могло и след две години. Служителката, която ми каза да идвам и да се информирам за превода беше там и си замълча, а аз не казах, че тя ме приканваше да ги ръчкам за ускорено действие. След като написах възмутително писмо до ръководството на чез бързо ми изплатиха дължимото за ремонт на  телевизора. Много хора, докато чаках моя ред подаваха жалби за прекалено надути сметки за ток и развалени уреди. Не се изненадвам. Господарите на ефира имат едно много точно заключение, след всеки репортаж за нередности казват: Живеем в УНИКАЛНА ДЪРЖАВА!

Бих добавил, че точно за това чужденците си правят каквото си искат и се възползват от уникалността ни. Защото почвата тук е благоприятна за тяхното безчинство и арогантност. И ние това го допускаме с лека ръка.

 

 

0 Responses to “dance club cez”



  1. Вашият коментар

Вашият коментар

ЛЮБИМА МИСЪЛ:

Не е самотен този който си няма никого, самотен е този който не знае да обича!
януари 2016
M T W T F S S
« Дек   Февр »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Creative Commons License
Произведението произведение ползва условията на Криейтив Комънс договор. Photobucket Tyxo.bg counter Блогосфера
Wikipedia
Locations of visitors to this page Site Meter website counter

Blog Stats

  • 1,282,894 hits

Top Clicks

    Flickr Photos

    The Aged and the Ageless

    Още снимки

    ЛЮБИМА МИСЪЛ:

    Не е самотен този който си няма никого, самотен е този който не знае да обича!

