Колекция от любими вицове

 Преди малко се сетих за тях и понеже ги забравям, когато тръгна да ги разказвам затова реших да ги сложа тук. Понякога блога си го ползвам като тефтерче и нахвърлям неща които са ми интересни.

***

Подслушахме за вас разговор в лекарски кабинет:
– Поздравления! Вие сте носител на нов живот…
– Ама, докторе?!!! Аз съм мъж…
– Глистите не правят разлика.

***

Разговор между двама дядовци:
– Сутрин, в деня на изборите – казва единият – ако ми е клюмнал наляво, гласувам за левицата, ако е надясно – за десницата.
– А ако сочи нагоре? – полюбопитствал наборът му.
– Еееххх… Ако сочи нагоре, кой ще се интересува от избори бе?!

***

Тъща носи палма за подарък на дъщеря си.

Зетят: – Маймуната си пробута, сега и палмата й носиш.

***

Попитали радио „Ереван“ защо в България не може да има гражданска война.  От там отговорили, че гражданска война не може да има понеже в България всички са селяни.

***

На плажа загорял за секс български гларус яхва напръщяла французойка и започва да я … В момента на акта възбудената туристка измърморва: Тре жули, тре жули, а българина отговаря: Ми, че жули нали влиза песок.

***

И накрая един брутален виц, които за съжаление казва каква е българската действителност в някои части на страната.

Англичанка, французойка и българка си говорят за съпрузите им.

Англичанката казва: – Аз като се омъжих казах на моя съпруг, че няма да  пера, и да мия чини. Той излезе от къщи, един ден не го видях, втори ден не го видях и на третия ден го видях да се връща с пералня и миячна машина.

Французойката казала: Аз като се омъжих също казах на мъжа си, че няма да пера и мия чинии. Той излезе от къщи, един ден не го видях, втори ден не го видях и на третия го видях да се връща с прислужница.

Българката казала: И аз казах на моя Вачо, че няма да му пера и мия чиниите. Той излезе от къщи, един ден не го видях, втори ден не го видях и на третия го видях с дясното си око.

Вашият коментар